Collection 036 - Recull documental sobre Just Oliveras i Prats

Identity area

Reference code

ES CAT AMHL 903-036

Title

Recull documental sobre Just Oliveras i Prats

Date(s)

  • 1986 (Creation)

Level of description

Collection

Context area

Content and structure area

Scope and content

DOCUMENTACIÓ SOBRE EL MONUMENT A JUST OLIVERAS


  • Carta de l'Ajuntament de L’Hospitalet al Museu d’Història demanant-li una breu història biogràfica del senyor Just Oliveras, 17/7/1986 (Fotocòpia).


  • Esborrany de l’informe tècnic sobre figura de Just Oliveras. 7/8/1986.


  • Carta de l’Arxiu d’Història a Xavier Marcé, Gerent de la Fundació Pública PMC sobre l’informe tècnic de la figura de Just Oliveras,10/7/1986 (fotocòpia).


  • Carta de l’Arxiu d’Història a Amadeu Juan, Tinent Alcalde, Ponent de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de L’Hospitalet sobre l’informe de la figura de Just Oliveras, 22/10/1986. (fotocòpia).


  • Pressupost monument a Just Oliveras del taller d’elaboració de marbres Alfons Juyol, S.A, 17/12/1986.


  • Honoraris per la restauració d’un cap de bronze de Just Oliveras. 23/1271986.


  • Carta del Departament d’Imatge i Comunicació de l’Ajuntament de L’Hospitalet a l’Arxiu Històric, sobre el procés de restauració de l’estàtua de Just Oliveras,27/2/1987.


  • Informe biogràfic sobre Just Oliveras.22/10/1986. (fotocòpia)

DOCUMENTACIÓ SENSE DATA:


  • Retrat de Just Oliveras. (2 exemplars fotocopiats).

Access points

Name access points

Related people and organizations