Identificatie
referentie code
ES CAT AMHL 101-T-T100-1820_s/n
Titel
Certificacions de la implantació de la Constitució de Cadis
Datum(s)
- 1820-4-11 (Accumulation)
Beschrijvingsniveau
Bestanddeel
Omvang en medium
3 documents, paper
Context
Naam van de archiefvormer
Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat
(Des de 1716.)
archiefbewaarplaats
Geschiedenis van het archief
Aquest projecte pertany a l'agrupació fictícia "Arxiu històric - Administració General"
Inhoud en structuur
Bereik en inhoud
Certificats redactats per Francesc Negre, secretari de l'Ajuntament, el dia 11 d'abril de 1820. Posen de manifest la implantació del nou ordre constitucional:
Inclou un esborrany sobre els dos certificats anteriors.
- Es certifica que s'han realitzat les cerimònies de publicació de la Constitució ocorregudes el 9 d'abril.
- Es certifica que s'han fet els nomenaments constitucionals de l'alcalde, els regidors i el procurador síndic.
Inclou un esborrany sobre els dos certificats anteriors.
Voorwaarden voor toegang en gebruik
Taal van het materiaal
- Iberisch Spaans
Trefwoorden
Onderwerp trefwoord
Beschrijvingsbeheer
Toegepaste regels en/of conventies
Descripció realitzada segons els preceptes de la Norma de Descripció Arxivística de Catalunya (NODAC). Barcelona: Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, Subdirecció General d’Arxius, 2007.
Status
Concept
Bronnen
La pròpia unitat de descripció.
Metadata van digitale objecten
URL
http://portalimatges.l-h.cat/fotoweb/archives/5005-Documents%20textuals/TEXT%20FOTOSTATION/Un%20cop%20d'ull%20al%20passat/Certificats%20d'implantaci%C3%B3%20de%20la%20Constituci%C3%B3%20de%20Cadis%20(1820)/AMHL%20T100-1820_sn%20(1).jpg.info#c=%2Ffotoweb%2Farchives%2F5005-Documents%2520textuals%2F
mediatype
Afbeelding
Mime-type
image/jpeg
Bestandsgrootte
176.9 KiB
ingelezen
24 januari 2018 01:42